Utvecklingspsykologi

Hela den här veckan har jag haft fullt upp med att jobba och plugga inför tentan, och veckan är inte ens slut än. I tisdags jobbade jag fram till kl 15 och åkte sedan ner till JB (Juridiska Biblioteket) och pluggade fram till stängning. Igår arbetade jag ett långt pass från 8.15 - 16.30 och åkte sedan hem och läste ut ytterligare en bok till tentan. Tog en välbehövlig paus mitt i allt och drog hem till Jossra en stund för att orka plugga vidare.

Snart ska jag åka till Blåsenhus där jag har ett seminarium om utvecklingspsykologi och ska därefter åka till jobbet och hjälpa till fram till kl 16. Tror jag åker hem efter och börjar svara på resterande instuderingsfrågorna om jag inte bestämmer mig för att åka till JB.

Vilket tråkigt liv jag har just nu!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har hittat mina gamla anteckningar från min utv. psykologi, jag tar med mig dem på lördag:)

2011-11-10 @ 10:09:23
URL: http://llusen.blogg.se/
Postat av: Safi

Jaaa gör det :) De kommer definitivt behövas. Taack <3

2011-11-10 @ 11:33:55
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0