Uppkörning

Gjorde min tredje uppkörning idag. Fick jag den tredje gången gillt? Nej tyvärr. Kuggade på världens dummaste sak, skäms att ens säga på vad men skitsamma, nästa gång tar jag körkortet förhoppningsvis. Efter åkte jag med lillebror och hans vänner till en indisk restaurang där vi fick gratis mat.

Lämnade av Jossra till hennes studentmiddag för två timmar sen med lillebror och är nu hemma och gör mig i ordning. Har inga fina festkläder och har lite små panik. Har provat kläder i en timme, men kommer snart ge upp och bara gå dit med något vardagligt på mig. Hatar när man inte vet vad man ska ta på sig..
Ska i alla fall åka iväg om en timme så jag har god tid på mig.
Uppdaterar igen imorgon med en massa bilder :)

En bild från min studentskiva för ett år sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0