Gårdagen

Hann aldrig uppdatera igår, men ska försöka ta igen det idag. Igår var jag hemma fram till kl 15.30 och sen gick jag ut och övningskörde i en timme. Därefter träffade jag Christina och vi tog en promenad till centrum och köpte glass och satte oss sen i en gård.





Gick hem sen och bytte om till träningskläder och powerwalkade sedan med Wafa in till stan. STOLT! Det tog oss ungefär 70 minuter och sen tog vi bussen tillbaks. På bussen träffade vi på Johainna så jag följde med henne hem. Vi beställde mat och jag stannade kvar där till halv ett innan jag kom hem igen och somnade nästan direkt.

Kommentarer
Postat av: kikki

OMFG,

du kunde inte hitta en fulare bild va?

hahahahaah

2011-05-08 @ 17:29:36
URL: http://christinadasilva.blogg.se/
Postat av: Safi

Den var skit fin ju! Låt mig inte lägga upp den andra bilden från igår hahaha

2011-05-08 @ 17:30:57
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0