Tisdag

Jobbade idag fram till 15.30 och åkte sedan hem och åt grillad mat. Efter maten övningskörde jag och lillebror i en timme var. Kom hem för en halvtimme sen och ska snart sätta igång med att plugga till teorin.

De tre närmaste dagarna kommer se ut exakt som idag:
Jobba - körlektion - plugga.

Det här är sista veckan jag jobbar mycket. Nästa vecka tar Jasmin över dagpassen och jag kommer vara ledig i några dagar. Skööönt.
Har bara varit ledig tre vardagar sen jag kom tillbaks från Abu Dhabi. Sjukt att jag har orkat :/

Uppdaterar igen imorgon :)

 


Kommentarer
Postat av: M

Tack Safi! Du är oxå duktig!

2011-03-15 @ 23:48:20
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0