Sirre is back!!

Skit ta de lungt gott folk. Jag sa ju att jag skulle komma tillbaka en vacker dag. Idag var inte så vackert, kallt som fan men de va nog vackert någonstans....

Ni som saknat mig bör bli glada, för jag ska uppdatera Saffes blogg lite oftare har jag funderat på.
Tänkte starta en blogg för mina fans men jag kom på att jag är lika datorkunnig som turkar på ragga. Så de blir inte av....

De finns en katt i uppsala, en skitful katt. Vet inte riktigt vem det är men om du läser detta så bör du kräva tillstånd från Uppsala tingsrätt att visa dig offentlig, de är fan våld mot allmänhetens pupiller!! Jag såg henne en gång i Uppsala, jag mådde dåligt i veckor, intensiv depression var bara förnamnet.

För några veckor sedan var jag på en fest i Uppsala... Festen var mitt ute i bushen, så jag parkerade bilen i centrala uppsala och gick 4 min tills vi kom fram till festen. Sämsta festen jag varit på EVER... Folket=torra, musiken=torr, tjejerna=övertorra, grabbarna=kunde inte dansa så deras dansmetod var ryck i ben och armar. Jag grät så mkt att jag började skratta.

Idag har inget roligt hänt mig förutom att jag väcktes när grannarna hade roligt..Jag satte på de värsta tänkbara hårdrocken jag hittade på youtube i högsta volum och sprang in i väggen i typ 10 min tills de blev tysta.
Så har jag typ ätit glass och kawaw tallrik, that´a all!

Nej hur fan kan jag glömma. Blev stoppad av polisen "vanlig kontroll".
Polisen: Körkort tack?
Jag: Yes, varsågod
Polisen: Blås i den här (tar fram skitgrejen)
Jag: Blåste så långsamt att jag nästan började skratta
Polisen: Ta i när du blåser
Jag: Hur blåser man hårt
Polisen: Blåser hårt i luften för att demonstrera
Jag: Skrattar lite lätt och blåser så hårt att jag fick huvudvärk
Polisen: Tackar och säger "kör försiktigt"
Jag: Det är klart jag kör försiktigt du kommer köra bakom mig


Så körde som en kärring tills han försvann o då var jag hemma. Snubben körde efter mig ända hem.
Thats my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0