Onsdag

Tog mig inte tiden till att uppdatera igår efter körlektionen. Igår sökte jag en massa nya jobb för jag har bestämt mig för att säga upp mig i slutet av månaden. Att vara personlig assistent är egentligen inget för mig och jag har tröttnat som fan på människan jag jobbar med och på hans familj. Efter sex månader är det dags för mig att gå vidare och söka efter nya jobbmöjligheter..

På kvällen var jag bjuden på middag hos Ghada. Det blev lax, potatis och en jättegod sås. Och efter blev det en massa gos med mina älsklingar Maya och Hamode.

Idag vaknade jag upp runt klockan 10 och har ringt ett par samtal fram till nu. Ska plugga lite teori nu och klockan 14 har jag en körlektion.


Kommentarer
Postat av: M

Bra där! ska nog oxå säga upp mig.....

2011-03-23 @ 15:51:05
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Safi

Det är bra med förändringar ibland.

2011-03-27 @ 19:37:18
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0