Onsdag

Fan vad fint väder det har varit den här veckan, men jag tror inte våren är här riktigt än. Tror det kommer snöa minst en gång till innan det blir vår på riktigt och sommaren närmar sig.

Jobbade idag och övningskörde efter och har precis kommit hem efter att ha varit hemma hos Jossra i en timme. Har pluggat teori hela dagen på jobbet; på alla vägmärken och ska nu börja läsa om bilens huvuddelar. Det är det svåraste att lära sig tycker jag, men det kanske beror på att jag inte alls är intresserad av bilar egentligen. Tycker det är såå tråkigt!

Ska i alla fall plugga i en timme nu, titta på Big Brother och sen sova.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha jag hatade det kapitlet, sjukt ointressant :P

Godnatt på dig!

2011-03-16 @ 21:29:19
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0