Lördag

Hej! Idag har inte varit en bra dag. Vaknade upp med världens värk i magen klockan 7 och lyckades inte somna om förrän klockan 12 fast jag hade hjälp av en värmekudde. Måste sova när jag har värk för att den ska försvinna. Vaknade upp igen halv fyra och har precis gjort mig i ordning. Ska träffa Yeliz snart. Ska handla lite och sen åka hem till henne och färga hennes hår.

Kanske färgar mitt hår också.. Ska jag? Eller? Det kommer ändå bli ljust igen av solens strålar ifall jag färgar det mörkare. Och om jag färgar det ljusare så kommer det bli ännu ljusare under sommaren. Tycker om min hårfärg faktiskt, fast jag har världens utväxt. Kanske bara ska låta det vara, istället för att slita ut det ännu mer?

Kommer nog bestämma mig när jag står där vid hårfärgshyllan om några minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0