Gottsundabadet

Är helt slut! Vi har storstädat huset sen klockan 12 och nu är vi äntligen klara.

Om två timmar ska jag iväg till Gottsundabadet med Jossra och Christina. Senast jag var där och senast jag badade inomhus var för ungefär 10 år sen och senast jag badade utomhus var första gången jag var i Abu Dhabi för 7 år sen. Har en liten rädsla för djupt vatten :/ för jag inbillar mig att jag inte kan simma fast jag vet innerst inne att jag kan. Lärde mig det när jag var 9 år, men eftersom jag inte har badat på länge så inbillar jag mig att jag har glömt, men att simma är som att cykla. När man väl har lärt sig det så glömmer man inte bort.

Efter badet ska vi tjejer hem till mig och ha spa-treatment med peeling, nagelvård och ansiktsmask :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0