Godmorgon!

Godmorgon! Vaknade precis. Har sovit rätt så länge de senaste dagarna men antar att det är min kropp som tar igen all sömn som den har missat under veckorna jag jobbade nästan varje dag. Det är så skönt med ledighet!

Tänkte åka ner till stan idag, men är inte så säker på om jag vill det längre på grund av vädret. Kanske åker dit imorgon tidigt istället då det förhoppningsvis inte snöar.

Igår kväll var jag och Christina i Arez och Jossras nya lägenhet :D :D Är såå glad för deras skull! Senare ikväll ska jag dit igen och hjälpa till med att tvätta alla fönster. Tapetsering pågår där just nu, men det kommer bli så fint när allt är klart-möblerat och på plats.

Ska in och duscha nu och sen plugga teori.
Har varit lite dålig på att plugga de senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0