Stockholm

Har spenderat hela dagen i Stockholm med mamma, Mady och lillasyster och vi har hunnit göra jättemycket på bara en dag. Vi började med att åka till Eurostop i Arlandastad där vi gick in i några butiker och handlade och sen vidare till Kista Gallerian där vi först åt i deras Food Court. Jag valde att beställa mat från Mongolian BBQ och det var fan det äckligaste jag ätit i hela mitt liv. Resten åt libanesisk mat så det slutade med att jag åt från deras mat. Efter gick vi runt i affärerna lite och sen åkte vi till Tensta där mamma köpte lite baklawa och andra bakelser från någon affär. Till sist åkte vi till Väsby Centrum där jag köpte två parfymer. Efter en timme där så bestämde vi oss för att det fick räcka för idag och då åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0