Min vecka

Kanske dags för en uppdatering nu! Har haft så mycket annat att tänka på så jag har inte riktigt haft tid att logga in här och uppdatera. Skriver en kort sammanfattning om vad jag har haft för mig de senaste dagarna.


I tisdags åkte jag till sjukhuset med Johainna där hon fick ta en massa blod tester för att hon senare ska kunna ge blod. Efter promenerade vi in till stan och käkade och åkte sedan hem.


I onsdags gjorde jag teorin men fick bara 50 poäng så det gick inte så bra. Senare åkte jag ner till stan och träffade Madeleine en sista gång innan hennes resa till Aiya Napa. Vi åt i Cupido och hade ett långt samtal om allt och ingenting.


På torsdagen gick jag igenom något riktigt känslomässigt och mådde dåligt hela dagen, men det blev lite bättre mot kvällen. Jossra kom tillbaks från hennes bröllopsresa och hon kom hit och hälsade på. Efter åkte vi till Max med Sandra och Christina och sen följde jag med Jossra hem. Var där till midnatt och sen gick jag ut och träffade Johainna för en kort promenad och sen avslutade vi kvällen hemma hos mig med kortspel och en massa skratt.


Igår körde jag med pappa till Storvreta för att hämta lite saker under dagen och kvällen spenderades sedan hemma hos Jossra med Christina och söta lilla Rana (Arez brorsdotter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0