Fiskpedikyr

Hej! Nu är vi tillbaks i Uppsala efter en heldag i Stockholm. Vi gick in i några affärer och shoppade det första vi gjorde och därefter gick vi till Kungshallen för att äta. Sen blev det lite mer shopping och sen började vi fråga folk om vägen till fiskpedikyren. Det tog ett riktigt bra tag tills vi hittade rätt, men till slut hittade vi och väl där bestämde jag mig lite impulsivt att jag också ville göra, och det var en av de bästa upplevelserna jag har varit med om i hela mitt liv.

Fiskpedikyren

Det går inte ens att beskriva hur skön känsla det var. Vi fick bästa servicen där med god dricka och godis, och det var flera krämer uppradade som vi fick välja mellan. Vi började först med att få ett forbad för att mjuka upp fötterna, och sen var det dags för tanken. Första 10 sekunderna man doppar i fötterna i akvariumet var det märkligaste jag har varit med om, men sen var allt hur behagligt som helst. Wafa insisterade på att jag skulle börja och fiskarna bara flockades runt omkring mig och efter de där 10 sekunderna kändes det som om man hade fötterna doppade i kolsyra. Efter att Wafa hade stoppat in hennes fötter petade alla fiskar mig och attackerade henne och då försökte man locka fiskarna till sig genom att doppa in benen ännu längre ner i tanken, men de drogs ändå mer till Wafas fossingar än mina för hon hade troligtvis mer döda hudceller så jag fick sitta där helt mobbad och locka fiskarna utan någon bättre nytta. Efter 30 minuter i akvariumet fick vi fotmassage och sen var det klart. Och nu är våra fötter hur mjuka och rena som helst och ingen död hudcell finns kvar. Tycker alla bör prova att göra fiskpedikyren. Det är verkligen ingenting man kommer ångra någonsin :)















Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha coolt :D

2011-07-31 @ 20:27:37
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0