Antagningsbesked

Hej! Jobbade i 7 timmar idag och därefter promenerade jag hem. Fick veta första antagningsbeskedet idag för universitetet. Jag sökte till förskollärarprogrammet i Uppsala Universitet och kom på reservplats 20 så det finns en liten chans att jag kommer in ändå, men nu är jag osäker på om jag verkligen vill börja studera igen. Sökte nog bara för att se ifall jag kan komma in eller inte, men ändå har en liten del inom mig viljat komma in, men nu när det finns en liten chans att jag kan så är jag inte så säker på om jag vill längre. Förhoppningsvis försvinner osäkerheten fram till andra antagningsbeskedet som kommer den 8 augusti.

Har precis varit ute och övningskört med pappa samt besökt Samariterhemmet och ska alldeles strax sova. Sista arbetsdagen imorgon och sen är det helg. Kanske jobbar nästa vecka också, men det är lite osäkert. För mig kvittar det: bra med jobb men skönt med ledighet också.

Hoppas ni har haft en bra dag!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Åååå vad roligt Safi! :D hoppas du kommer in så kan du bestämma dig sen vid starten. skönt att kunna välja iallafall! Jag saknar dig <3

2011-07-15 @ 21:47:13
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0