Onsdag

Godmorgon! Vaknade för en timme sen ungefär och ringde resebyrån vi ska åka med. Lillebror är under 18 så behövde veta om det skulle vara något problem, men det kommer troligtvis gå bra eftersom han åker med mig och jag är myndig. Måste ringa flygbolaget också för att vara säker.

Jobbar bara imorgon den här veckan och nästa vecka jobbar jag alla dagar förutom torsdag.


- Först och främst ska jag ta det lugnt.

- Laga mat till familjen.

- Kanske åker ner till stan senare och köper lite nödvändiga saker.


Kommentarer
Postat av: J

Snälla berätta din hemlighet, hur får du ditt hår så glansigt?

2011-01-19 @ 15:00:00
Postat av: Safi

J: Jag är väldigt noga med att använda värmeskydd innan jag plattar håret och silikondroppar efter. Toni&Guys tame it serum kan jag rekommendera att använda för att få glans i håret efter plattningen.

2011-01-19 @ 15:20:00
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Serri

Safi vart ska du resa? :)

2011-01-20 @ 02:26:11
Postat av: Serri

Safi vart ska du resa? :)

2011-01-20 @ 02:26:35
Postat av: Safi

Serri: Dubai :)

2011-01-20 @ 04:56:27
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0