Renovering på G

Började jobba idag igen och det gick väldigt bra. Tiden gick snabbt för engångsskull. Efter åkte jag direkt hem istället för att möta upp Madeleine på stan och en halvtimme efter kom hon hit. Vi tog igen missad tid och promenerade till centrum.

Har precis varit nere hos kusinen (en våning ner) och duschat. Graflunds håller på och renoverar vårat badrum. Äntligen efter 4 års väntetid! De började redan förra veckan då jag var i Abu Dhabi och jag hoppades och trodde på att de skulle vara klara innan jag kom hem igen, men idag fick vi beskedet att de inte kommer vara klara förrän på onsdag. Jobbigt läge :/

Ska titta på senaste avsnittet av Desperate Housewives nu och sen ringa Michelle innan jag lägger mig. Imorgon väntas en ny arbetsdag.


I Action Zone i Abu Dhabi för en vecka sedan
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0