M&Ms

Godmorgon! Klockan ar 13.40 har och jag ska ner narsomhelst och hamta ungen fron skolbussen. Det kanns som om jag sover hela tiden eller ar ute i stan, so idag ska jag forsoka stanna inomhus. Ska kanske po bio i Abu Dhabi mall med lillebror och titta po nogon film om vi har riktigt trokigt, annars stannar jag inne och tar det lugnt.

Pappa oker till Dubai om nogon timme, hem till hans moster som han ska traffa for forsta gongen, och po torsdag eftermiddag nar alla har kommit hem fron jobbet ska vi resten oka ner till Dubai och stanna till lordag kvall. Dar kommer det bli mycket shopping och cafebesok.

Nu ska linserna po innan jag hamtar ungen.

Hoppas ni alla har det bra i kalla Sverige!

Har blivit beroende av M&Ms igen :P

Kommentarer
Postat av: Jossra

åhhh nej inte igen :p

2011-02-07 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0