Godmorgon!

Godmorgon! Blev vackt klockan 7 for att jag skulle folja med och lamna ungen till skolbussen. Skolbussen parkerade precis utanfor entren. Lamnade av honom och gick och la mig igen och sov till 12. Sen var det bara att go ner och hamta honom igen. Ingen av de aldre ar hemma nu. Pappa och Yasser ar i Dubai. Nisrin ar po jobbet och Murad sover. Det ar bara jag och Mohamed vakna och han leker for fullt. Khaddidje ar ockso har, slaven.

Det tar hundra or att ladda upp bilder, men nu har jag lyckats ladda upp en bild i alla fall po Mohamed.

Kommentarer
Postat av: Jossra

SAFII!! sluta säg slaven!!!!!!! har du roligt?

2011-02-03 @ 14:03:29
Postat av: Safi

HAHAHA de sager slaven po arabiska. Aa har jatte roligt, vill aldrig hem igen :/

2011-02-03 @ 15:40:21
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Jossra

Men de låter så taskigt... men tyvär så måste du komma tillbaka hit :p

2011-02-03 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0