Godmorgon

Godmorgon! Klockan ar snart halv ett och jag vaknade nyss efter tolv timmars somn. Ar jatte trott, men kan inte sova for ungen ar fett jobbig. Han kommer och petar po mig var femte minut och skriker VAKNA bara for att han vill att jag ska leka med honom. Nu sitter han tyst framfor sin Iphone (bortskamd 4oring?) och jag sitter vid datorn.

Funderar po att ta en promenad ner till Abu Dhabi mall nar vadret har svalnat lite. Det ar so latt att hitta alla affarer har i Abu Dhabi. Har lart mig hela stan utantill po bara fyra dagar.

Innan jag gor ut so ska jag stada mitt rum som verkligen ar upp och ner.


Saknar min lilla Maya :/

Kommentarer
Postat av: Ghada

Maya och Hamodi saknar dig oxå jätte mycket <3

2011-02-06 @ 15:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0