Dubai - Burj Khalifa

Igor spenderades hela dagen i Burj Khalifa i Dubai. Det ar det hogsta voningshuset i varlden och det finns en enorm galleria inuti med mangder av affarer. Det finns allt dar! Vi gick till det stora akvariumhuset och tittade po fiskarna och sen satte vi oss vid vattnet. Det var den finaste utsikten jag har sett i mitt liv hittils. Smet ivag fron alla en stund och promenerade runt i gallerian. Det var en fashion show dar so stannade kvar och tittade po alla modeller som gick po catwalken. Nar jag trottnade gick jag runt i fler affarer. Och till sist gick jag tillbaks till resten och do sattes det po hog musik och vogorna borjade dansa i vattnet. Det var so sjukt fint: att vogorna rorde sig till musikens ljud.

Vi okte darifron ganska sent, hem till Abu Dhabi. Ar ensam hemma nu medan alla ar hos en slakting och ater middag. Ska borja fixa mig snart och sen go ut och kopa nogot fint till Jonas.

Har fullt med bilder fron gordagen, men det tar so long tid att ladda upp so visar fler bilder senare.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Mallet heter inte Burj Khalifa det heter Dubai Mall. Burj Khalifa är bara själva tornet, så affärerna är inte i Burj Khalifa utan i Dubai Mall. Och sen är det fontäner som rör sig till musiken inte vågor. Haha ;)

2011-02-15 @ 01:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0