Dubai

Om nogra timmar ska vi bila ner till Dubai och bo po ett hotell i nogra dagar. Min pappa ar dar nu so vi ska mota upp honom hos hans moster. Ikvall ska vi val bara go runt i affarer och shoppa. Imorgon ska vi po en forlovningsfest och po lordag ska vi till en stor festival dar det finns allt mojligt: klader, smycken, elektronik m.m fron alla arablander i varlden. Varje arabland har sitt eget stora stond dar de saljer saker fron deras land. Det finns aven tivoli dar so nogra karuseller kommer jag nog oka.

Kanske inte uppdaterar nar jag ar dar, men ar tillbaks i Abu Dhabi po lordag kvall. Do uppdaterar jag med en massa bilder :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

åå vilken fin bild!!

2011-02-11 @ 01:58:45
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0