Dagens köp

Ansiktsmasker från H&M 19.50:-/st

Kommentarer
Postat av: Nadia;

SV: Kära Safi!

Tack för alla kommentarer på min blogg.

- Kan börja med att att säga att jag lämnade ju tillbaka mina grejer jag köpt förutom jeanskjolen, och det e en vanlig, pallar aldrig ta kort på kläder jag köpt ju, haha!

- Tack btw, ja hoppas på körkort men de kmr nog ta ett tag. :)

- Men jag såg en gång där de va bankkorts grej på bussen jag klev på. Men nu har jag inte sett det nå mer, så de va lite konstigt. :S

- Läser på komvux, matte b, naturkunskap o geografi. HAha BLÄ!

OCh tack för resten av kommentarerna hahaha! :)

Saknar dig, kram! <3

2011-02-28 @ 21:38:25
URL: http://lejlush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0