Ajman

I torsdags innan den longa bilfarden till Dubai so gick jag ner till frisorsalongen med Nisreen och kopte tvo silikondroppar, plattade mitt hor, sminkade mig, fixade ogonbrynen och manikyr och hela rubbet for bara 580 kr.

Klockan 19 satte vi oss i bilen och okte till staden Ajman. Vi var framme strax innan kl 23 och vi skulle bara hamta min pappa darifron och sen oka vidare till Dubai, men so blev inte fallet. Istallet ot vi i restaurangen Golden Fork och do hade det blivit ratt sent so vi checkade in i hotellet Royal Palace i Ajman. Vi skulle ando go po en forlovningsfest i den staden dagen darefter so det var ingen ide att oka till Dubai, fast det bara log 30 minuter bort..








Under helgen togs over 400 bilder, men eftersom det tar so long tid att ladda upp bilderna har so vantar jag tills jag kommer tillbaks till Sverige innan jag laddar upp resten av bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0