Abu Dhabi mall & Al Mariah mall

Hej! Idag vackte Khaddidje mig klockan halv ett for jag skulle ner och hamta ungen fron skolbussen. Helt trott po livet gick jag ner och fick vanta i 20 minuter till bussen kom. Var fortfarande trott so jag segade mig fram till klockan halv 6 och sen tog jag en promenad med lillebror till Abu Dhabi mall. Det var meningen att vi skulle po bio, men ville inte se nogon av filmerna som visades, so det slutade med att vi shoppade converse-skor till Rafa och Maya och fikade sedan i Starbucks for 200 kr.

Val hemma igen pratade jag med Ghada och Hamode i telefon och sen ot vi middag. Senare mot kvallen gick vi ut for att satta oss i ett cafe och roka vattenpipa men vi stannade utanfor Al Mariah mall och jag ville genast go in. Det slutade med att vi kom ut darifron med en kasse i handen med smycken och lite annat, och do hade det blivit forsent att go till ett cafe so vi tog taxi hem istallet.

Men imorgon ska vi harifron tidigt po kvallen till ett cafe uppe i ett tak och roka vattenpipa.

Ska titta lite po tv nu och sen sova. Godnatt!








Kommentarer
Postat av: Madde

Asså åååh jag vill med ha starbucks, ser såjävla gott ut!! Ta med dig hem kvinna!

ps. saknar dig ds.

2011-02-08 @ 23:22:56
URL: http://llusen.blogg.se/
Postat av: Safi

Hahaha du for komma hit istallet, so kan vi fika i starbucks varje dag :D saknaaaar dig ockso

2011-02-08 @ 23:30:30
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0