Abu Dhabi mall

Har varit i Abu Dhabi mall idag igen. Gick po bio och sog filmen No Strings Attached med Ashton Kutcher och Natalie Portman. Efter shoppade jag lite fron The Body Shop, Aldo och Converse och sjalvklart blev det ockso en take-away fron Starbucks Coffe.

Efter okte vi hem till en slakting men dar fick vi veta att H var i sjukhuset efter att ha varit med i en bilolycka so det blev ingen trevlig vistelse dar. Ville bara dra darifron, men fick vanta i tvo timmar innan nogon kom och plockade upp oss med bilen. Ar hemma nu och vantar po att resten ska komma hem.






Haha den har ungen var so sot, han pominde mig so mycket om Hazem och lilla Nazmi. Han ar en blandning av dom boda :)



Kommentarer
Postat av: Tagreed

Hahaha jag vill också vara med er :( köp med ett par vita o svarta converse str 39 ger dig sen masari. ha det bra ni ser ut att trivas iaf :)

2011-02-15 @ 17:02:06
Postat av: Safi

Hej! Jag kan tyvarr inte kopa fler saker, vaskan ar overfull :/

2011-02-15 @ 21:53:19
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Tagreed

haha typiskt safi när hon reser måste ha översvämning i väskan :P

2011-02-16 @ 08:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0