Min vecka

Har inte haft tid för att uppdatera på några dagar så tänkte skriva en kort sammanfattning om min vecka.

Onsdag
Var i praktiken i några timmar och hade en körlektion därefter. Hämtade ut en present till Wafa från posten, en Orofluido olja, och åkte sedan hem till henne där vi åt kladdkaka och en massa annat onyttigt.

Torsdag
Sista dagen på praktiken. Köpte glass till hela avdelningen och umgicks med barnen en sista gång.

Fredag
Tillbaks till skolan. Hade en tre timmars examination med min seminariegrupp om våra praktikerfarenheter. Hade en misslyckad körlektion. Något på bilen gick sönder och vi fick stå mitt på en storvägskorsning i över en timme och vänta på att någon skulle komma och dra hem bilen. Åkte ner till stan och shoppade lite och sen vidare hem till Peyman och Eren där jag var i några timmar.

Lördag
Dagen spenderades i Stockholm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0