Taggad!

Jag är såå taggad inför att läsa till förskollärarprogrammet efter första välkomstdagen. Var helt otaggad innan, men nu när jag förstår en massa mer, efter att ha frågat hundra frågor om allt, så ser jag fram emot att plugga. Har haft rätt kul idag i Blåsenhus och jag ser fram emot morgondagen!

Var i skolan från 9 - 15. Trodde jag skulle vara helt mobbad, men träffade på två bekanta så jag hängde med dom under rasterna. Efter gick jag ner på stan för att skriva ut mig från arbetsförmedlingen, köpa busskort och försäkra min Iphone. Träffade Madeleine och hon bjöd mig på en tidig middag i Cupido. Vi var i stan ett par timmar innan jag åkte hem. Har redan börjat läsa lite från kurslitteraturerna och ska fortsätta läsa en liten stund till innan jag går och lägger mig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0