Stan

Har varit på stan hela eftermiddagen. Träffade Jasmin och Athena efter intro-dagen i Blåsenhus och sen mötte Jossra upp oss och vi gick till Dragon Palace för att äta. Vi skildes åt därefter och jag och Jossra gick till banken där vi fick vänta i hundra år. Efter träffade vi Christina och gick runt lite i affärerna. Det har blivit krångel med min lön och det verkar som om jag inte kommer få den förrän nästa månad. Typiskt att det händer när jag behöver pengar som mest och när jag har som mest fakturor. Det får jag lösa på måndag för allt är stängt nu.

Nu är jag med mitt hjärta och han har tagit över min mobil och spelar ett ap-spel där man ska fånga en massa bananer. Han är såå duktig. Han har redan lärt sig det viktigaste med Iphone funktionerna. Ska låta han spela i en timme till och sen ska jag följa med honom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0