Onsdag

Hej! Arbetade mitt sista arbetspass idag på väldigt länge för imorgon börjar jag studera igen. Känner mig lite halvt nervös faktiskt :/ Ska vara i Blåsenhus imorgon klockan 9, där jag kommer ha alla mina föreläsningar och seminarium numera. Det är två välkomstdagar efter varandra och imorgon kommer vi få all nödvändig info om förskollärarprogrammet.

Pratar med Hamode nu i telefon. Han ringde mig med ett okänt nummer för någon timme sen och sa att han hade fått en mobil och att han ville att jag skulle spara hans nummer.
När jag ringde upp en stund senare så säger skitungen: Men Safi, jag är upptagen just nu och kan inte prata med dig. Jahapp! Vad kan en tre åring vara upptagen med som är så viktigt? Jo, att spela spel på mobilen.



Har knappt kunnat träffa min älskling på flera veckor för jag har varit så upptagen med annat, men igår tog jag mig tiden att gå och träffa honom och då gick vi och besökte Jossra för han hade saknat henne så mycket. På vägen dit säger jag: Nu ska vi gå till Jossras nya lägenhet för hon har flyttat. Hamode: Varför har hon flyttat? Jo för att hon har gift sig, svarar jag. Då blev han helt till sig och sa: Men jag vill ju gifta mig med Jossra! Haha han avgudar verkligen henne till max.



Nu ska jag platta mitt lockiga hår och sen gå och lägga mig :)

Kommentarer
Postat av: Jossra

Min lilla äälskliiing Hamode

2011-08-24 @ 23:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0