Boknörd

Något som jag älskar att göra är att läsa böcker. Igår kväll läste jag ut boken I nöd och lust - en tvivlare försonas med äktenskapet av Elizabeth Gilbert. Det är fortsättningen på boken Lyckan, Kärleken och Meningen med livet (Eat Pray Love) och den var riktigt bra.



Och för en stund sedan började jag läsa på en ny bok Tusen strålande solar skriven av Khaled Hosseini. Hittade den hemma hos Jossra och eftersom jag har läst hans bok Flyga Drake och tyckte den var väldigt bra så tvivlar jag inte på att den här boken inte heller komma göra mig besviken.



Vill hinna läsa så många böcker som möjligt innan jag börjar plugga igen för då kommer jag aldrig ha tid för det.

Kommentarer
Postat av: Michelle J

Tusen strålande solar e jättebra :)

2011-08-10 @ 12:24:21
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0