(D) Fredag/Lördag

Oj, två dagar har passerat utan en uppdatering. Har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn. Har jobbat hela veckan ut på Flöjtens förskola och det har varit tidiga morgnar och långa arbetspass. I torsdags var jag ute och övningskörde efter jobbet och sen gick jag hem till Jossra och hjälpte till med hennes projektarbete med Peyman. Idag arbetade jag till halv 3 och efter jobbet promenerade jag hem. Gick förbi Jossra en stund och sen hem för att fixa mig och sedan vidare till en hemmafest i Rackarberget med Nadia, Arya, Azmara, Kristina och andra sköna människor. Kom nyligen hem och ska snart sova. Imorgon är det Valborg, vet inte än vad jag ska göra, men kul kommer det säkert bli :)

Har fastnat för den här låten efter att ha lyssnat på den ett flertal gånger ikväll.

Pitbull ft. Neyo - Give me everything



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0