Cupido & Waynes

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat några timmar på stan. Träffade Johanna och åt i Cupido och tog en fika sen på Waynes Coffée. Dit kom Jasmin också och satt med oss en stund innan jag åkte hem igen. Hade en massa dirham kvar från resan till Abu Dhabi och idag växlade jag tillbaks alla mina sedlar till svenska kronor. Det var på tiden! Har tänkt på att göra det varje gång jag är på stan, men det har bara inte blivit av för jag är så lat. Hade också några mynt, men det gick inte att växla. Konstigt! Får väl spara dom till nästa gång jag åker dit och förhoppningsvis åker jag dit igen om några månader.

Nu ska jag hjälpa Jossra med hennes läxa.
Ska skriva om ett barndomsminne :P

Ett tidsinställt inlägg kommer upp klockan 18 med dagens köp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0