Valdagen

Hej. Idag är det valdagen och jag kommer arbeta som valförrättare hela dagen. Det innebär att jag kommer dela ut valkuvert, ta emot rösterna, pricka av i röstlängden och slutligen räkna rösterna. Börjar klockan 10 och slutar vid midnatt ungefär, beroende när rösterna är räknade.

Jag hoppas att alla som är över 18 år går till sin närmaste vallokal och röstar. Varje röst räknas och det är viktigt att man är med och väljer vilka det är som ska styra landet de närmaste fyra åren. Och jag hoppas verkligen att jag inte kommer få räkna några röster på det hemska partiet SD ikväll!

Eftersom jag jobbar hela dagen så blir det nog inga fler inlägg idag.
Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0