Ung mamma? Nej!

Gårdagen spenderades med Hamode och Lamja. Tog med dom på en promenad till centrum och handlade hem lite saker till Ghada. Hamode var ovanligt kramig och gosig av sig igår, kanske beror på att han var trött för han vill aldrig kramas.

Maya däremot kan man pussa och krama när man vill - hon har ändå ingen talan haha 


En sak jag tycker är lite intressant är att jag alltid får konstiga blickar riktade mot mig när jag är ute med Hamode själv. De flesta främmande människorna tittar på mig som om jag vore en ung mamma. Ibland får jag förskräckta blickar och ibland nyfikna blickar. Tycker alltid sånt är roligt men ibland kan jag känna mig lite obekväm när sånt händer för tycker inte om att känna mig iakttagen. Många har frågat mig om jag är hans mamma och jag säger alltid att jag är det bara för att se hur folk reagerar.

Jag var med Jasmin en gång i centrum då en bekant till henne kom fram och sa till mig: grattis till barnet. Jag svarade ganska snabbt tack, men Jasmin blev inte så glad. Hon: Det här är inte hennes barn! Jag tittade mot henne och frågade varför hon sa? Hon svarade tillbaks genom att säga: Vadå? Det är inte ditt barn. Men ändåå.. haha. Tycker helt enkelt om att lura folk (något som inte Ghada blir alldeles glad för haha :P)

Bäst var den dagen jag tog med honom till Björklinge. Har nog aldrig fått så många blickar som jag fick då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0