Lördag

Godmorgon! Igår spenderades dagen för det mesta med familjen. Var i lokalen med släkten en stund, träffade Jossra lite och så var jag hemma resten av dagen och tittade på tv.



Idag är det Kulturnatten i Uppsala, men kommer skippa det i år. Känns verkligen som om jag har vuxit ifrån det där nu. Ska istället gå på bio under dagen med Adam och senare på kvällen kanske jag drar hem till Athena som ska ha hemmafest eller så hittar jag på något annat.

Ska äta en rejäl frukost nu för att få lite energi!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Rojda

haha safi man kan inte växa ifrån kulturnatten ? du låter ju som en 25-30 åring :P

2010-09-13 @ 20:48:45
Postat av: Safi

Rojda: haha det kan man visst. Förut tyckte jag att det var jätte kul att bara gå runt på stan och lyssna på all musik och titta på dom fulla människorna, men nu är det inte lika kul längre. Sitter hellre hemma en sådan kväll eller tar det lugnt med vänner än att springa runt på stan, och inte ha något vettigt att göra :) börjar väl bli lite gammal.. :P

2010-09-13 @ 20:53:17
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0