Tisdag

Melissa väckte mig kl 8 imorse. Det är hennes första dag på dagis idag och hon var riktigt glad. Tog bussen hem klockan 9 och fixade mig snabbt och åkte sedan ner till stan och hade möte med min jobbcoach. Träffade Jasmin efter och hjälpte henne fixa det sista inför körkortstillståndet. Vi åt i Dragon Palace och satt där ett bra tag och sedan träffade vi Madeleine som hängde med oss en stund.

Åkte hem och tittade på Desperate Housewives och Gossip Girl. Har Jonas hemma hos mig nu och ska vara med honom en stund. Måste få min dos av honom varje dag. Klarar inte av en dag utan att se honom och så har det varit sen han kom tillbaks från resan. Han har btw börjat gå  Han går 20 steg ungefär och ramlar för han kan inte balansera än så jätte bra. Så det är vad vi ska träna på nu, att balansera.

Hoppas ni har haft en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0