Min födelsedag

Hej!

Vaknade upp idag och var helt plötsligt ett år äldre. Det senaste året har gått väldigt snabbt. Gratulerade min mor för att hon har varit mamma i 20 år och åkte sedan till jobbet. Jobbade från klockan 7 - 15.30. Träffade därefter Jasmin som hoppade på samma buss som mig och vi åkte hem till mig. Hon köpte lite födelsedagsgodis till mig som vi åt uppe hos mig som två små tjockisar.

Åt tårta med familjen och fick lite presenter.

- En väska från mamma.

- En digitalkamera från lillebror Murad.

- Lite pengar av pappa.

- Plattång, locktång, hårfön och hårborste från Ayad och Azza.




Allt som allt så har jag haft en bra dag. Det var lite tufft att få jobba på sin födelsedag och vakna tidigt när det enda jag ville var att vara hemma med familj och vänner. Nästa år får jag ta ledigt på min födelsedag!

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0