MaryKay Satinhands*

Fick hem mitt MaryKay Satinhands* set igår :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan,

Jag har nämligen väldigt torr, känslig och riktigt tunn hud på mina kinder. Jag har även ytliga blodkärl som gör att jag har en konstant rodnad på mina kinder. Förr hade jag inga problem med det, men det är på sistonde min hud har börjats tunnas ut. ??

Min fråga är om det på något vis går att få huden på kinderna starkare,tjockare, för det skulle väl göra att rodnaden lyser igenom mindre och på så vis inte blir lika synbar som ifall jag skulle haft en tunn hud?

Hest naturliga tips?



Tacksam för svar

2010-10-28 @ 16:17:21
Postat av: Safi

Hej! Kan inte så mycket om sånt. Tycker du bör vända dig till www.madeleinehallberg.wordpress.com och fråga henne. Hon är en smink-konsult, och kan nog hjälpa dig.

2010-10-28 @ 16:54:59
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0