Måndag

Hej! Hade en kort arbetsdag idag. Jobbade fram till kl 13 och åkte sedan ner till stan och hade min första körlektion på Anderssons trafikskola och det gick inte så bra som jag trodde det skulle gå. Tycker inte om att köra någon annan bil än familjens.

Träffade därefter Jossra och Sandra och köpte en ny vinterjacka för 3000 kr. Min ekonomi mår inte särskilt bra efter det köpet, men är nöjd med jackan. När vi hade köpt jackan och var belåtna så åkte vi hem.

Hann inte vara hemma så länge innan jag gick ut igen och gick på långpromend med Zeinab. Hade inte träffat henne på evigheter så vi hade en hel del att prata om. Vi gick sedan hem till mig och umgicks med Jossra som redan var här.

Jossra gick precis och jag ska titta på Desperate Housewives nu innan jag lägger mig för imorgon väntas det en ny tidig arbetsdag.

Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0