Igår & Idag

Hej!

Hann aldrig uppdatera ordentligt igår. Efter jobbet igår åkte jag ner till stan och promenerade en stund innan min dubbla körlektion började. På körlektionen fick jag träna på att manövrera bilen - backa, vända och parkera. Åkte hem efter och stannade hemma hela dagen och tog det lugnt.

Vaknade klockan 5 imorse. Snoozade lite för länge men hann ändå med bussen till jobbet. Fick sluta tidigare även idag för jag hade två körlektioner bokade, men hann träffa Madeleine en stund innan. Vi åt på Max och promenerade en liten stund. På min sista dubbellektion fick jag även idag träna på att manövrera bilen. Åkte hem efter och har varit med Rawia fram till nu och lekt riktigt barnsliga barnlekar för att hon inte skulle ha tråkigt. Synd att vi inte har så många leksaker hemma som barnen kan sysselsätta sig med medan de är här.

Ska ut och handla nu med pappa och sen ta det lugnt resten av kvällen. 
Imorgon jobbar jag fram till halv 4, alltså en heldag.

Hoppas ni har haft en bra dag!

 

Kommentarer
Postat av: M

Fin bild Safi!

2010-10-27 @ 23:56:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Safi

Tack Jeng! <3

2010-10-28 @ 17:03:39
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0