Idag..

..mår jag mycket mycket bättre än igår. Vaknade upp för två timmar sen helt utvilad. Behövde nog vila lite och sova ut. Är fortfarande lite sjuk, men med rätt mediciner kan jag nog klara av dagen.
Ska nämligen jobba idag och imorgon från 15.30 - 22.30. Det blir första gången jag jobbar kvällspasset som personlig assistent och förhoppningsvis kommer det inte finnas så mycket att göra jämfört med dagpasset.

Ska ringa upp min pappa nu och försäkra att jag får skjuts till jobbet.
Är för lat för att ta bussen idag!

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jowjow

HEEEEEJ SAFIIIIIIII!!!!!!!!!

2010-10-14 @ 12:55:16
Postat av: Safi

HEEEEEJ JOSSRA!

2010-10-21 @ 18:48:25
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0