Gårdagen

Hej! Gårdagen var ganska hektisk. Hann vara hemma max i en timme så jag har inte sovit ut ordentligt än.

Efter jobbet åkte jag hem till Athena och var där i 10 minuter innan vi gick till bussen och åkte ner till stan. Vi träffade Jasmin, Amelie och Sasha. Det var demonstration i stan mot rasism och främlingsfientlighet så vi gick med i ledet och demonstrerade. Vi käkade i max och sen åkte jag hem.

Tittade på Biggest Loser finalen och gick hem till Jossra sedan och var där en stund. Sprang sedan hem, packade jätte snabbt och fick skjuts hem till Yeliz. Vi laddade ner alla Jersey Shore avsnitt men somnade i soffan när vi bara hade kommit till tredje avsnittet..


Gammal bild på mig och Melissa från år 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0