Den enes död är någon annans bröd

Hej!

Uppdateringen kommer bli mycket sämre än vad den redan är. För jag har nämligen fått fler arbetstider. Kommer troligen jobba varje dag hela nästa vecka och om en månad kommer jag definitivt få flera pass i veckan då jag troligtvis blir fast anställd och får skriva kontrakt.

Igår gick det väldigt bra på jobbet. Mycket skönare att ha kvällspasset än dagspasset. Om en timme ungefär ska jag ta bussen till jobbet och arbeta mitt sista pass för den här veckan.

Imorgon vankas det bröllop i Solna så ikväll kommer det fixas och trixas med mycket. Måste ha hårspray, men hinner inte springa till affären och handla så ska be lillasyster fixa allt jag behöver idag.

Ska börja göra mig i ordning nu.

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer
Postat av: amelie

shit va bruna vi var:O

2010-10-19 @ 16:31:10
URL: http://beelzu.blogg.se/
Postat av: Safi

VI är ju fortfarande bruna haha <3

2010-10-21 @ 18:49:18
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0