Dagens köp

Köpte två pocketböcker idag från Ica Maxi som jag kommer läsa under tiden jag arbetar. Det är inte min grej att köpa böcker egentligen fast jag tycker om att läsa. Men har inte tid att gå till biblioteket så jag fick köpa istället.

Pratade med Jasmin om att ha en liten bokhylla med böcker när jag flyttar hemifrån någon dag. Tycker att det ser mysigt och vuxet ut med böcker i hyllan. Lite mer hemtrevligt!

En av böckerna jag köpte är Lyckan, Kärleken och Meningen med livet skriven av Elizabeth Gilbert som är boken bakom filmen Eat Pray Love. Den andra boken heter Såld och är en sann historia om en rysk flicka som blir såld skriven av Natasja T. och Vera Efron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0