Spådom

Var hemma hos Athena igår kväll med Jasmin. Vi satt för det mesta med Athenas föräldrar och pratade om allt möjligt. Shirin spådde mig sen och tänkte sammanfatta lite nu om vad hon sa så att jag senare kan blicka tillbaka och titta om det stämde eller inte.



Inom tre år är jag gift och har en liten dotter. Kommer senare få en son. Killen jag gifter mig med kommer jag träffa om ett halvår. Han kommer vara mörkhårig. Jag kommer gifta mig rikt och kommer ha en bra framtid med mycket pengar, men det kommer finnas en kvinna som kommer vilja förstöra och henne ska jag vara försiktig med. Kommer även flytta utomlands. Det finns några i släkten som vill förstöra för mig och vill mig dåligt och jag måste därför vara försiktig med mina handlingar. Har just nu två stora bekymmer i mitt liv, och snart kommer det bli en splittring hemma eller så kommer jag förlora en vän. Om 8 dagar kommer en förändring ske i mitt liv. För att nå mina mål i livet måste jag vara mer aktiv. Jag har en ljus framtid framför mig..


Kommentarer
Postat av: Michelle

Coolt! Jag vill oxa spa mig. Men vet inte om jag vagar haha :P

2010-11-22 @ 05:51:26
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0