Onsdag

Hej! Jobbade idag fram till 15.30 och träffade därefter Madeleine och handlade en liten sak. Vi satte oss i bussen när vi var klara och mötte upp Jasmin på vägen in till stan. Vi träffade Sasha och åkte ner allihop till Boländerna på MaryKay-träff. Där fick jag träffa Maria (Maddes mamma) som jag inte hade träffat på ganska länge. Vi testade på olika MaryKay produkter och deras parfymer. Vi fikade och tog det lugnt och bara pratade om allt möjligt.

Efter fick vi skjuts in till stan av Maria och sen skiljdes alla åt. Jag åkte hem och var hemma ett par timmar innan jag gick hem till Jossra. Har precis kommit tillbaks och ska nu byta om till shorts och sen sova.

Ska upp tidigt imorgon!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0