Måndag

Idag var det en bra dag på jobbet för jag hade sällskap av Jasmin fram till klockan 13. Vi har alltid kunnat samarbeta bra och det var skönt att ha någon att prata med. Vi är ett bra team!

Dagen gick snabbt efter att Jasmin gick hem. Nästa vecka kommer vi fördela passen mellan oss och då kommer jag arbeta deltid istället. Mycket bättre för jag har ingen lust alls att arbeta heltid för tillfället. Inte ifall jag måste vakna senast 5 på morgonen varje vardag.

Efter jobbet träffade jag Sanna på stan och vi tog en fika i Landings och pratade om lite allt möjligt. Promenerade halva vägen med henne till gymmet och tog sedan bussen hem.

Har några släktingar hemma hos oss nu och ska försöka vara lite social istället för att hänga framför datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0