Måndag

Hej! Vaknade tidigt idag och åkte ner till stan med mamma. Vi gick runt en stund och handlade lite saker till oss båda. Min mamma fick betala allt. Kul att bli lite bortskämd för engångsskull! :P. Min mamma lämnade mig efter två timmar och åkte tillbaks till Gottsunda medan jag stannade kvar i stan. Halv 3 gick jag till Sagokristallen och fick en ansiktsbehandling.

Åkte hem efter och gick ner till grannen och åt min första måltid för dagen. Gick upp sen och var hemma en stund innan jag gick hem till Jossra. Kom nyligen hem därifrån och ska ta det lugnt och umgås lite med familjen.

Imorgon börjar jag jobba igen och ska lägga mig tidigt idag. Det var skönt att vara ledig så länge det varade, men allt bra har sitt slut också. Imorgon får jag falla tillbaks till mina gamla tråkiga rutiner.

Hoppas ni har haft en bra dag!




Kommentarer
Postat av: jasminita

hahaha nu e de min tur o vara ledig fett sköööönt i diiig:D

2010-11-15 @ 19:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0