Igår

Var såå trött igår när jag vaknade. Jag är alltid trött men igår var jag ovanligt trött, men tvingade mig upp ur sängen efter en timmes snoozande för jag fick så dåligt samvete bara av tanken att skippa jobbet.

Åkte till jobbet och gjorde det fint där för gubben jag jobbar åt för han skulle få hans systrar på besök. Med hjälp av gubbens fru lagade vi en riktigt stor buffé med olika sorters maträtter inför besöket. Kan nog säga att igår var den bästa dagen jag har haft på jobbet för att jag för engångsskull fick träffa nya människor att prata med. Mitt jobb är så enformigt och jag hatar det! Tycker man bör ha ett jobb där man får träffa människor så det blir lite variation. Det blir så tröttsamt när man träffar samma människor varje dag och gör exakt samma saker varje dag: Tidning - kaffe - frukost - kaffe - dusch - röka pipa - lunch - kaffe - röka pipa, osv.. Om och om igen.

Nog om jobbet nu! Efter åkte jag hem och lämnade väskan och gick direkt vidare hem till Jossra. Stannade kvar där i en halvtimme och träffade sedan Yeliz. Vi åkte till Husby (nära Akalla och Kista) till Yeliz föräldrar som jag inte hade träffat på snart två år. Vi stannade kvar där en timme och åkte sen till Kista Gallerian som hade 40 % rea på allt i Cubus. Hittade ingenting fint där (Jag orkade knappt leta) så vi gick in i H&M en stund innan vi for hem igen till Uppsala.

Väl hemma igen somnade jag direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0