Hos Jossra

Hej! Sitter hemma hos Jossra nu och har precis använt MaryKays Satin Hands*. Älskar känslan efteråt. Händerna är så lena och mjuka.

Har jobbat hela dagen och sen träffat lillebror på stan. Vi gick runt lite, träffade Jasmin och Amelie en stund och jag visade honom vägen till en trafikskola där han ska på introduktionskurs nästa vecka. Vi åt på Max efter och åkte sedan hem.

Väl hemma var jag lite med Jonas och tog det lugnt. Är som sagt hemma hos Jossra nu och ska hem om någon timme. Är ledig i 5 dagar framöver och nästa vecka jobbar jag bara tisdag och torsdag så jag har en hel del lediga dagar att se fram emot. Äntligen!

Dags att vara lite social.

Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0